Friday, March 30, 2012
Saturday, March 24, 2012
Tuesday, March 20, 2012
My sister's akad nikah : Hafsah and Ammar. congratulations dear..
Selamat datang buat Ammar, adik iparku yang pemalu.
Tahniah kerana berani menikah awal,
terima kasih kerana sudi membahagiakan adik kami dengan jalan paling baik, pernikahan.
terima kasih kerana sudi membahagiakan ummi dan ayah tersayang, menyambut tangan anak gadis dan melarikan dia dari fitnah zaman.
terima kasih adik iparku sayang!
awak membuktikan.
tidak perlu wang berjuta
tak perlu sempurna
ambil langkah gagah
peduli tidak kata manusia
Oh, selamat menjawab final exam!
Tahniah kerana berani menikah awal,
terima kasih kerana sudi membahagiakan adik kami dengan jalan paling baik, pernikahan.
terima kasih kerana sudi membahagiakan ummi dan ayah tersayang, menyambut tangan anak gadis dan melarikan dia dari fitnah zaman.
terima kasih adik iparku sayang!
awak membuktikan.
tidak perlu wang berjuta
tak perlu sempurna
ambil langkah gagah
peduli tidak kata manusia
Oh, selamat menjawab final exam!
Pelamin, wedding dress, hantaran, decorations and doorgift by yours truly.. Macaroon by Wahdi Farhad Hadithon, hantaran cake by kak dack.. The parents decided for their wedding less than 3 weeks. Alhamdulillah, i had only 2 weeks to prepare everything. Everything went very well. The family had so much fun. Alhamdulillah.
Sunday, February 26, 2012
Wednesday, February 22, 2012
{ photbooth } chic rustic photobooth
Salam everyone.. haish. saya suke sangat photobooth nih. yang bestnye, sebab carik kayu kayu lama ni sangat mencabar. asal nampak rumah orang usang je rasa nak mintak kayu. heee.
Alhamdulillah, di rumah inlaw ada simpan beberapa keping dari rumah dulu dulu.. then selebihnya mencari di sana sini.. lepas tuh bertukang sendiri bersama suami tercinta, anak buah dan abah. penat tapi sangat puas hati..
ikot plan asal, nak cat soft colours. masa susun susun kayu, saya tau dah.. tak perlu cat. sebab kayu kayu asal nih sangat cantik..!Buat bakal bakal pengantin yang nak sewa photobooth nih, boleh call atau sms fathin yer..
email pun boleh.. kalau nak buat sebagai pelamin pun cun nih ;)
fathinmdnor at gmail dot com
0132002031
Tuesday, February 21, 2012
{ media } whatalovelywedding in Harian Metro today..!
Alhamdulillah untuk hari ini..
Terima kasih buat kak siti, dan abang photography yang sudi berkunjung ke butik kami..
antara gambar gambar semasa demo gubahan hantaran.. thanks to my dear friend yang menemankan..
Hasilnya hehe.
Kak zue yang membantu dan memberi semangat sepanjang photoshoot dan interview..
Thanks kakak..!
Fathin
fathinmdnor at gmail dot com
0132002031
Monday, February 20, 2012
Subscribe to:
Posts (Atom)

















