Lovely Followers

Monday, December 16, 2013

English Rustic Simple Akad Nikah Pelamin




All White Simple English Pelamin

Assalamualikum lovelies, 
End of last year, we did this wedding for Arrianne. Last month, she come again to our boutique to book for her sister's engagement. Thank you to Arrianne, Amira and aunty for the trust. Simple english decoration with roses, hydrangea, and gebra daisy.





To book your wedding decoration and floral arrangement, kindly contact 

WHAT A LOVELY WEDDING

16-1, JALAN UNGU C U9/C,
SUNWAY KAYANGAN, SEKSYEN U9,
40150 SHAH ALAM
Phone : 03-78312031
Mobile / whatsapp : 013-2002031 (Fathin) 




Tuesday, June 18, 2013

whatalovelywedding MID YEAR SALE

Salam everyone, 
Mid year sale is back!
From 19 to 23 June 2013 

Kindly email ask.whatalovelywedding at gmail dot com
sms / whatsapp 0132002031



Wednesday, June 5, 2013

Pelangi Cinta : Aishah + Fahmi, Seremban, Negeri Sembilan

Assalamualaikum lovelies..
Cinta si gadis puisi bukucontengaishah  dan peminat blog nya. Alhamdulillah, adik no3 dah kawen, dengan suami pilihan hati yang merupakan peminat tulisan2 beliau di blog. Tema pelangi, pilihan Aishah, asalnya supaya ahli keluarga tak perlu tempah baju baru sewarna.. It turns out very colourfully beautiful. everyone loves it. 


Entrance. Sesuai both utk wedding di rumah atau dewan.

 Khemah warna warni, with lantern warna warni..

Doorgift buah epal, wraped in 7 coloured paper.

 Candy buffet, sponsored by Angah..

 Hand bouquet with tulips, roses, carnation and eustoma. wrapped with ribbons and diamond.
 Wedding dress, jubah inspired. By whatalovelywedding. Suit baju melayu, also by whatalovelywedding, available for rental.

 Wedding cake by prettylicious

Congratulations, adik. Be a good wife. Till Jannah, insyaAllah..

We're commited to deliver the best for your dream wedding.. Simply sweet, unique and memorable, insyaAllah. Call us 0132002031. ams or whatsapp. email ask.whatalovelywedding at gmail dot com.

Love,
Fathin
whatalovelywedding

Wednesday, April 10, 2013

Photoshoot with Emma Maembong for Inspirasi Perkahwinan

Assalamualaikum lovelies..
Alhamdulillah, sekali lagi whatalovelywedding telah diberi kepercayaan oleh Tricasa Creative utk membuat dekorasi muka depan majalah Inspirasi Perkahwinan yang menampilkan Emma Maembong sebagai penghias muka depan.






Bekerjasama dengan Emma adalah sangat mudah. Cantik semulajadi, mudah dirias. Seorang yang peramah dan sangat senang bekerja dengannya. Jangan lupa dapatkan majalah Inspirasi Perkahwinan Mei 2013 dan baca lebih lanjut tentang Emma Maembong dan perkahwinan impiannya.

LIKE : fb whatalovelywedding
FOLLOW : instagram whatalovelywedding
EMAIL : ask.whatalovelywedding@gmail.com
CALL / SMS / WA : 0132002031

Thursday, March 21, 2013

PELAMIN 2013 : Sweet Vintage for Ridzwan & Mastina

Salam lovelies..
laaaamaanyaaa fathin tak update blog.
sorry sesangat, sila salahkan diri sendiri yang makin bz. 
dengan handbeg 3 orang. btw, baby fathin Ahmad Nur A'ala dah 6 bulan.
membesar bagai johan gitew.

ok lets start kita nye semangat membelog dengan gambar wedding pelamin vintage kaler kaler ni.








Ni lah dia lovely couple yang bertemu di mukabuku. Yang bestnye, wedding ni semua diuruskan oleh si pengantin lelaki. dari idea, execution, tempah food, pelamin, decor etc. Tiga, empat kali meeting memang Ridzwan datang either dengan kakak, atau kawan. Kira pengantin a datang bawak diri je. Untung si cantik Mastina

Semoga berbahagia kamu berdua. Hingga syurga, hendakNya.

Love, 
fathinz

fathinmdnor at gmail dot com
0132002031

Friday, August 3, 2012

Cradle Aqiqah Pink Grey for baby Nur Aqilah

Assalamualaikum lovelies..
Untuk pengantin pengantin yang baru dapat baby, heee atau dapat baby baru..
nih cradle untuk majlis aqiqah.. fathin suka something yang sweet, simple but nice..




more pics kat facebook yer..!
kalau nak tempah, kindly email ask.whatalovelywedding at gmail.com

hope to hear from u lovelies..!

love,
fathin
0132002031

Thursday, August 2, 2012

Whatalovelywedding at Pameran Pengantin Malaysia SACC 2012

Alhamdulillah, ini gambar2 sekitar pameran pengantin Malaysia tempoh hari..
kepada yang datang dan sempat berkunjung ke booth kami, jutaan terima kasih diucapkan..

insyaAllah kami masih ada dua tiga tarikh lagi yang available utk tahun ini, selebihnya utk booking tahun depan.. so sape yang nak block date utk tahun depan.. buat cepat tau..

kami hanya decor satu pelamin maximum seminggu, jadi mmg tenaga kerja dan booking adalah limited.







untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, 
boleh call fathin 0132002031
or email fathinmdnor at gmail dot com for faster reply.

take care..! happy wedding planning and Salam Ramadhan everyone..!

Thursday, July 12, 2012

whatalovelywedding di PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA SACC 2013 13-15 Julai 2012

Image
Salam semua, 
insyaAllah, temui fathin and the team, kat Pameran Pengantin Malaysia Shah Alam Convention Centre, Jumaat hingga Ahad. 13 hingga 15 Julai 2012.
Booth ke 4 belah kanan dari entrance ok..! ;)
Lihat sendiri hasil kami, dan dapatkan pakej2 menarik dengan harga istimewa, hanya 3 HARI SAHAJA..!
Booking dengan harga istimewa sekarang untuk majlis tahun 2013..
Love,
fathin

Monday, May 28, 2012

Personalized Yassin for Majlis Aqiqah, akad nikah, birthday and special events.

Salam lovelies, 
sorry lama fathin menyepi update blog. hehe sbnrnye duk upload latest work kat FB whatalovelywedding, tak update pulak blog.. maaf ya semua.. nanti kita marathon upload semua latest job k..!





Untuk hari ini, personalize yassin.. min order, 50pcs, 
boleh email to ask.whatalovelywedding at gmail dot com ya.
0132002031